شناسهٔ خبر: 173364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان

کمبود اتوبوس، چالش حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر از پایانه های مسافربری استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون جابه‌جایی ۲ میلیون و ۹۳ هزار مسافر از پایانه های مسافربری استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این میزان مسافر در ۲۵۵ هزار و ۵۱۰ سفر جابه‌جا شده اند، افزود: میزان انجام سفر از پایانه های مسافربری استان نیز کاهش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در مدت یاد شده بیش از یک میلیون و ۳۷۱ هزار مسافر درون استانی و بیش از ۷۲۲ هزار و ۲۰ مسافر برون استانی از پایانه های مسافربری استان جابه‌جا شده اند.

غزیعلی یادآور شد: در مدت یاد شده ۱۶۹ هزار و ۳۴۸ بلیط اینترنتی به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت.